« Takaisin

Asiakastyytyväisyystulokset 2018

Asiakastyytyväisyyskysely kohdistettiin toimihenkilöille, esimiehille ja ylimmälle johdolle.

Laatuverkoston jäsenet pitävät asiakastyytyväisyyttä erittäin tärkeänä toimintansa mittarina. Laatuverkosto on itse kehittänyt käyttämänsä asiakastyytyväisyysmittauksen.

Kyselyyn osallistui yli 700 henkilöä. 

Esimiehet olivat erityisen tyytyväisiä henkilökunnan palvelualttiuteen ja ammatitaitoon. Suurimmat parannukset edelliseen vuoteen verrattuna olivat tapahtuneet ajanvarauksessa ja työterveyspalveluiden kokonaisuudessa.

Henkilöasiakkaiden / toimihenkilöiden tyytyväisyys mittauksessa myönteisin kehitys koski henkilökunnan tavoitettavuutta. Verkoston jäsenet voivat tutusta tuloksiin >>

Keskiarvo (1 Äänestä)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


No comments yet. Be the first.